LA CUP DE SANTA PERPÈTUA CONFECCIONA LA LLISTA ELECTORAL DEFINITIVA PER A LES ELECCIONS DEL 22M

El passat dissabte 2 d'abril, la Candidatura d'Unitat Popular de Santa Perpètua, va tenir una reunió- assemblea entre militants i simpatitzants, on es van definir les 26 persones que formaran part de la llista electoral per a les properes eleccions municipals. En aquest sentit, la CUP reitera que malgrat la imposició de números a la llista de la Candidatura per part de la junta electoral, la CUP de Santa Perpètua, és i serà sempre un projecte assembleari, sense personalismes, on no hi ha ni hi hauran secretaris generals ni presidents, ni comitès executius com a d'altres partits, per tant, 'totes som número 1 i tots som número 26', i les decisions i línies a seguir es seguiran de forma assembleària i participativa, amb assemblees obertes a militants, simpatitzants i totes les veïnes i veïns de Santa Perpètua de Mogoda que hi vulguin participar.

La CUP afirma també que la presentació pública de la Candidatura i del programa municipal es farà més endavant en una assemblea oberta a tota la població que hi vulgui participar.