Parlem del Vapor.

Escrit del Grup Municipal de la CUP Sta Perpèuta parlant de la capanya Recuperem El Vapor.

Dimecres 9 de març la CUP de Sta Perpètua presentàvem una campanya participativa per a parlar sobre la Nau Gran del Vapor. Aquesta campanya ha de servir per fer partícips a les entitats i a la ciutadania en el procés de redacció del projecte de la CUP sobre la recuperació i ús del Vapor, si així ho vol la ciutadania. Sabem que en els propers mesos l’Ajuntament iniciarà les obres de la nau gran d’aquest espai i nosaltres volem debatre sobre quins usos li podem donar a aquest espai. Què s’ha de fer la Nau Gran del Vapor? Cal rehabilitar aquest edifici històric?

Ara estem recollint propostes, i per això ens podeu omplir el formulari que hem penjat a la nostra web (santaperpetua.cup.cat/propostes-sobre-la-nau-gran-del-vapor). El procés de recollida acaba el diumenge 3 d’abril amb un vermut al Parc Municipal, on s’aprofitarà per seguir treballant amb les propostes presentades.  Un cop acabat el document es presentarà en una xerrada al Vapor i a la paradeta de St Jordi. El resultat final de tot aquet procés, el farem arribar a l’equip de govern per que l’aprofiti i l’incorpori en el seu projecte. Encara no sabem quines intencions tenen, esperem poder-ne parlar i afegir totes les propostes recollides.

Nosaltres no entenem com els grans projectes municipals no conten amb la participació de la ciutadania. Si cal rehabilitar un espai com el Vapor qui millor que les entitats i la ciutadania per dir quins usos es poden donar a l’espai? La participació ha de ser una de les bases de qualsevol govern, volem que el nostre govern municipal millori en aquest aspecte. Sempre hem dit que entre totes ho farem tot, i d’aquesta manera treballem. Per això us convidem a participar i a parlar del Vapor amb nosaltres. Què proposes per a la Nau Gran del Vapor?