La CUP Sta Perpètua participa de la 2a Jornada Municipalista de la CUP del Vallès Occidental

El passat dissabte dia 5 de novembre la Carla Batalla  i en Salvador Alemany, números 2 i 3 de la candidatura de la CUP de Sta Perpètua acompanyades per altres militants del nucli, van participar de la 2a Jornada Municipalista de la CUP del Vallès Occidental.  En aquesta jornada es va parlar d’habitatge, drets socials i energia tres dels punts programàtics de la CUP al Vallès Occidental.

La jornada de debat de dissabte va començar amb una xerrada sobre el marc global que enquadrava a totes les localitats vallesanes. Es va seguir amb tres espais de formació i debat sobre les propostes en habitatge, drets socials i energia. Les militants de la CUP de Sta Perpètua van debatre sobre com treballar en matèria de drets socials, habitatge i energia a Sta Perpètua. En paraules de Carla Batalla “tant l’habitatge, els drets socials l’energia són dels punts més importants per la CUP de Sta Perpètua a causa de les condicions econòmiques de les nostres veïnes.”

En els propers mesos des de la CUP de Sta Perpètua es seguirà treballant en millorar la proposta política local centrant-se en com garantir i millorar la vida de les veïnes del municipi. Parlant i treballant en els àmbits citats anteriorment i en d’altres com les cures a les persones o els serveis municipals. Es vol convidar a participar a totes les veïnes interessades en aquesta feina de formació, debat i treball seguint la feina que es va fer a Terrassa aquest dissabte dia 5.