Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP).

L’Assemblea Local de la CUP de Santa Perpètua valora de manera positiva de la decisió per part del Departament de Salut de dotar, a la població dels vallesos que tenim com a referent sanitari la Fundació privada de l’Hospital de Mollet, d’un Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP). Aquest Centre ha de donar resposta a la saturació endèmica del Servei d’úrgències de l’Hospital de Mollet i a més de ser un bon suport a tots els CAPs de totes les poblacions a qui donarà servei.

Cal disposar d’uns serveis de mobilitat adequats a les necessitats de tota la ciutadania a qui donarà  servei. Més enllà de poder disposar en un futur d’una possible estació intermodal (Tren+autobusos) a tocar del CUAP, cal tenir una alta freqüència de pas dels autobusos.

Per altra banda estarem vigilant i a l’expectativa que aquest nou CUAP no sigui un servei gestionat de manera total o parcialment externalitzat. Volem que el servei sigui de gestió directa pública i que el sector privat no pugui accedir a fer negoci de la nostra salut com ens passa amb el centre de rehabilitació (Centre de Medicina Correctiva) que tenim a Santa Perpètua i que té conveni amb CATsalut i l’ajuntament per donar servei a la mateixa població que al CUAP.