Per coherència.

En els últims dies hem vist i llegit posicionaments de tots els tipus i de tot tipus de col·lectius. El procés independentista i el referèndum de l’1 d’octubre no ha deixat a ningú indiferent, o gaire bé a ningú. Però si que hem vist amb sorpresa el posicionament del PSC. Aquest partit ha sortit en defensa del règim del 78 i de tot allò que representa, demanant acabar amb la autogovern de Catalunya o donant suport a la repressió dirigida pel Partit Popular.

D’altra banda, ICV que forma part de l’espai polític dels Comuns està a les antípodes del posicionament del PSC, o això diuen els seus líders. No entenem com a dia d’avui a Sta Perpètua podem tenir aquest tàndem de partits a l’equip de govern. No entenem com aquells que diuen que volen acabar amb el règim del 78 i volen canviar-ho tot estan governant amb el PSC. No comprenem com poden estar en la mateixa taula, on queda la coherència? Com és que ICV no es planteja buscar un nou soci de govern o governar en minoria? No entenem com poden seguir amb aquest pacte amb normalitat i sense plantejar-se un canvi. O és que potser no son tant diferents els uns dels altres i les paraules i consignes se les emporta el vent?

Ara cal que el partit de l’alcaldessa trenqui amb els seus socis de govern per coherència i dignitat. Demostreu que esteu decidits a acabar amb el règim del 78, que no voleu saber res d’aquesta política caduca i que aposteu per un canvi de veritat i que tot això passa per Sta Perpètua, que des del municipalisme es pot fer.