CONTRA EL FEIXISME, NI UN PAS ENRERE!

L’1 d’octubre gent de diferents sensibilitats socials i polítiques va defensar amb els seus cossos el dret a l’autodeterminació. Front la repressió i agressions de la policia nacional i guàrdia civil va sorgir un poble unit, alegre, viu i combatiu que en la seva diversitat, va defensar la democràcia i el dret a votar, sense imposicions de la dictadura del Regne d’Espanya i el seu règim franquista monàrquic del 78. Milions de persones, sense por, van sortir al carrer en un ambient festiu i pacífic per defensar el dret a decidir lliurement què volem ser. El mandat popular de les urnes fou el d’iniciar un procés constituent i establir una República sobirana.

Des de llavors, sectors reaccionaris del nacionalisme espanyol més identitari i excloent, fan apologia als nostres carrers del franquisme i el feixisme. Pintades, insults, amenaces, i agressions com les de la setmana passada on dos pisos que tenien una estelada al balcó rebien bales d’aire comprimit contra la seva llar. Des de la CUP de Sta Perpètua denunciem aquestes amenaces de caire feixista, i constatem que aquestes agressions són fruit dels missatges d’odi i de catalanofòbia que alguns partits i mitjans de comunicació promocionen cap a les catalanes i els anhels d’aquelles que volem construir una República i establir l’inici d’un procés constituent a Catalunya. Per això ens reafirmem i cridem ben alt:

Contra el feixisme ni un pas enrere!

Avui com ahir antifeixistes sempre!

Avui com ahir No PASSARAN!

VISCA LA REPUBLICA!