Crònica de la presentació del SAT

El passat dijous 26 de febrer, al voltant d'una vintena de persones van assistir a la xerrada i presentació del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT). Néstor Salvador, militant del SAT, va presentar la històrica lluita del SAT a Andalusia. Una lluita que ha comportat ocupació de terres privades propietat de terratinents, monarquia i exèrcit. A més d'ocupació de seus bancàries i 'expropiació' d'aliments a grans cadenes de supermercats per a gent necessitada, rebent en conseqüència, multes milionàries, penes de presó, així com una difamació continuada per alguns mitjans.
En Néstor va visitar la nostra població, en una petita gira de presentació del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT) per la comarca del Vallès Occidental que va durar tota una setmana. Una gira coordinada per l'Assemblea de la CUP de Santa Perpètua, i on de la mà de les diferents CUP's i  Candidatures Altenatives del Vallès (CAV) es va presentar aquest sindicat andalús.