Digues la teva per Santa Perpètua

Sota el lema 'Digues la teva per Santa Perpètua', la CUP realitzarà durant els propers dies una sèrie de Punts de Trobada a diferents indrets del municipi, per tal de recollir propostes per engegar un procés de participació ciutadana per configurar el seu programa a les properes eleccions municipals. Els llocs triats per la CUP per recollir propostes de la ciutadania són:

> El dijous 24 de març al mercat.
 > El dissabte 26 de març durant al matí a la Rambla del poble.
 > El dimecres 30 de març per la tarda davant del pavelló d'esports.

La Candidatura d'Unitat Popular de Santa Perpètua repartirà un fulletó on s'afirmarà el següent:
'Democràcia no és ficar un paper dintre d'una urna cada 4 anys, sinó que és la capacitat de poder decidir lliurement entre totes i tots, dia rere dia, sobre el barri i poble que volem.
Com és la Sta Perpètua que vols, desitjes o somies?
Quins projectes t'agradaria que es realitzessin al teu barri o al conjunt de Sta Perpètua?

Escriu 2 propostes, idees, projectes per al teu barri o per la totalitat de Sta Perpètua i nosaltres els incorporarem al teu/nostre programa.'

D'aquesta manera la CUP espera recollir propostes de la ciutadania des del mateix carrer o a través del seu correu elèctrònic [email protected], per tirar endavant un dels eixos principals del programa: la Democràcia directa i un procés de participació obert a tothom.

Assemblea Local de la Candidatura d'Unitat Popular de Santa Perpètua de Mogoda.