El sistema no funciona

El model de recollida de residus a Sta Perpètua no es toca. O això fa temps que afirma l'equip de govern local. I una mostra d'això és la campanya de Reciclos amb Ecoembes. Una proposta que va ser feta per Ciutadans i admesa pel govern local. Publicitat i rentat de cara d'una empresa que genera certa controvèrsia. Des de l’Assemblea Local de la CUP una vegada més volem tornar a parlar del Porta a Porta.

Sabem que el model actual no funciona, que hi ha dies on les piles de deixalles s'acumulen a les voreres, sabem que els índexs de reciclatge no arriben al mínim demanat per les institucions europees. I que a conseqüència de tot això les multes les paguem totes les veïnes amb l'augment de manera anual de les taxes que paguem.  Cal una revisió i debat sobre quin model de gestió necessitem a Sta Perpètua. Si volem podem avançar cap al Residu 0 però no amb aquest model.