INVITACIÓ JORNADA REIVINDICATIVA DIUMENGE 2 DE DESEMBRE: Escola AIGÜEROLS

Des de la CUP de Santa Perpètua volem compartir amb totes la circular que ens ha arrivat des de l'escola AIGÜEROLS:

immediata construcció de l’edifici de l’escola Els Aigüerols. L’activitat començarà a les deu del matí i consistirà a decorar el mur que rodeja el solar on ja hauria d’estar alçada la nostra escola. Durant la jornada hi haurà tallers infantils, esmorzar i, a partir de les 13.30 es descobrirà una pancarta amb el lema de la nostra demanda: Escola Els Aigüerols, Volem l’edifici JA. Posteriorment tindrà lloc la lectura del manifest per a la construcció de l’escola i en defensa del projecte educatiu del centre.

Us convidem també a entrar a la pàgina de facebook www.facebook.com/ComissioEscolaElsAiguerols per tal que esteu informats de totes les nostres accions. Podeu descarregar el cartell que us adjuntem i
fer-ne el màxim de difussió. A la nostra pàgina facebook (apartat notes) trobareu el cartell a bona resolució.

Necessitem l’ajuda de tots vosaltres per tal de fer sentir la nostra veu a aquells que no ens escolten.

Esperem sincerament la vostra assistència i suport. No deixeu de venir.

*AMPA ELS AIGÜEROLS*
c/ García Nieto, 1