La CUP recull 400 avals a Santa Perpètua de Mogoda

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) a Sta Perpètua, amb la recollida de signatures a la Rambla, dóna per finalitzada la campanya de recollida d'avals per a les properes eleccions autonòmiques de Catalunya. Des que dissabte passat es va prendre la decisió en l'Assemblea Nacional de participar en aquestes eleccions s'ha posat en marxa tota una campanya a nivell nacional per recollir les prop de cinc mil signatures a la provincia de BCN, i altres tantes a les altres demarcacions catalanes. El requisit de presentar aquests avals a mobilitzat les bases de la CUP i ha rebut el suport de bona part de la població i de moviments socials i alternatius.
A Sta Perpètua, tot i que pot ser la CUP encara no és gaire coneguda, s'han recollit unes 400 signatures. Agraïm, i molt, a totes les persones que ens han donat suport per poder presentar-nos, i a les que no ho han pogut fer, aquest suport moral i real per que la CUP sigui present  a les properes eleccions autonòmiques al Principat.