La CUP Santa Perpètua, com a part integrant de les CAV, demanarà dotar el Banc Dolent d'un parc d'habitatge social

Les CAV (Candidatures Alternatives del Vallès)  presentaran durant els plens d'aquest mes i el que ve a les diferents poblacions on som presents ja sigui dins o fora de l'Ajuntament, una demanda per crear una borsa d'habitatge social amb l'estoc inmobiliari del que disposarà el SAREB, conegut popularment com el Banc Dolent.
 Les CAV  volen amb aquesta mesura pressionar als estaments pertinents per tal d'aconseguir evitar que s'especuli una altre vegada amb tots aquests actius inmobiliaris que acumularà aquest banc, alhora que volem oferir una resposta més al drama que estem patint amb la gravíssima problemàtica dels desnonaments i l'accés a l'habitatge.
Només la gestió per part dels nostres Ajuntaments d'un àmpli i autèntic parc d'habitatge social pot garantir el Dret a l'habitatge per part de les famílies amb dificultats econòmiques sobrevingudes. La creació del SAREB, encara que no sigui una opció que ens agradi ni que aprovem, és una oportunitat per crear aquest parc i poder retornar les polítiques al servei de la ciutadania i no dels grans interessos econòmics.

Aquesta moció està previst que es presenti a Rubí, Badia, Castellar, Ripollet, Santa Perpètua, Barberà, Palau, Sabadell.

A més a més amb aquesta iniciativa conjunta i coordinada, les CAV inicien la coordinació amb les diferents CUP locals del Vallès amb qui s'ha arribat a un acord per treballar conjuntament temes que afectin al nostre territori i aquelles qüestions locals que tinguem en comú.