MUNICIPALITZEM-NOS

Ara és el moment de començar a parlar, de desconstruir i transformar la nostra realitat més propera. És el moment de treballar en noves idees, nous projectes amb objectius clars i determinants. És el moment d'un nou programa electoral participatiu. Un programa que des de la gent de la CUP de Santa Perpètua el volem obert i treballat entre totes i tots qui s'hi vulgui apropar. El dia 12 d'octubre  van començar una sèrie de trobades per parlar del nostre poble i de trobar propostes per un municipalisme que representi un contrapoder vers el capital de l'IBEX 35 i la institució falta de democràcia real. La gent de la CUP de Santa Perpètua volem presentar un programa electoral de totes per les pròximes Eleccions Municipals Maig'19. I és per això que convidem a gent d'esquerres, transformadora, amb inquietuds socials que se senti còmode entre anticapitalistes, antifeixistes, feministes i ecologistes. Començarem amb una assemblea per analitzar el passat i el present polític de l'ajuntament i els problemes de la nostra ciutat, quins són i com són els nostres rivals. Analitzarem en què hem pogut influir i que hem complert del nostre actual programa. En següents assemblees debatrem sobre el futur que volem pel nostre municipi, però també pel nostre país i per la República, i les accions a portar a terme per guanyar suport entre els nostres conciutadans. I un cop tinguem les idees, els projectes, els objectius decidits escollirem entre totes la candidatura. Per nosaltres el més important és el projecte i no pas qui estarà al saló dels Plens de l'Ajuntament. Per tot això us esperem