No perdem l’oportunitat.

Qui estigui buscant habitatge de lloguer a Sta Perpètua haurà vist com els preus que es demanen pels habitatges supera els 500 o 600 euros al mes. En un moment on l'atur i la precarietat laboral són una realitat palpable aquests preus són inassumibles per a moltes de  nosaltres.

Degut als salaris baixos que tenim, les entrades i sortides del mercat laboral, els ERTEs… fa molt complicat poder emancipar-se o buscar un habitatge al nostre municipi. Davant d'aquesta problemàtica hi ha una solució: regular el preu del lloguer gràcies a la llei de contenció del preu dels lloguers. Una solució que no resol el problema però sí que ajudaria a moltes a poder seguir vivint a Sta Perpètua.

Des de l'assemblea local de la CUP de Sta Perpètua demanem a l'equip de govern que declari el municipi com a mercat d'habitatge tens. D'aquesta manera seria possible posar un preu màxim als lloguers i d'aquesta manera ajudar i facilitar a baixar els preus dels lloguers. Malauradament això cal fer-ho abans que s'acabi el temps i sigui massa tard, no perdem l’oportunitat.

Esperem que en els propers dies l’equip de govern de Sta Perpètua en Comú i el PSC faci aquest primer gest. L'habitatge és una necessitat i no una mercaderia.

Des de la CUP de Sta Perpètua demanem a l'equip de govern que declari el municipi com a mercat d'habitatge tens. D'aquesta manera seria possible posar un preu màxim als lloguers i d'aquesta manera ajudar i facilitar a baixar els preus dels lloguers. Malauradament això cal fer-ho abans que s'acabi el temps i sigui massa tard.