SOS Escola Els Aigüerols

Vivim moments de dubtes i d’incerteses i és precisament això que les institucions governades per la dreta s’aprofiten per retallar el sector públic de tots i totes i seguint engreixant el sector privat o concertat. Però ens hem de sobreposar, organitzar-nos i autogestinar-nos per fer front a aquests moviments mutiladors de la llibertat i de projectes educatius innovadors com el de la nostra escola dels Aigüerols, que fomenta el sentit crític, empíric, de cooperació i de solidaritat. Hem de seguir lluitant, per l’escola però sobretot pel projecte educatiu. Una escola sense mestres i altres treballadors del món educatiu compromesos, pot ser un edifici fred. Necessitem continuar sentir l’escalfor dels nens, professionals i mares i pares dels Aigüerols. No ens podem permetre el luxe de perdre-us.

Conteu amb nosaltres. Des de la nostra modèstia però sincera força intentarem fer sentir la nostra veu.

Per tot això demà serem a la Plaça de la Vila a les 16:45, per fer costat a l’AMPA dels Aigüerols.

Assemblea Local de la CUP de Santa Perpètua de Mogoda.