VINCULACIÓ PCCA-MSR

A les passades eleccions al Parlament de Catalunya, el partit local PCCA va donar suport a la plataforma electoral HARTOS.ORG. Fins aquí tot correcte, tot partit, associació i/o persona té dret a donar suport a qui més li plagui en unes eleccions i alhora fer-ho públic. Tanmateix, el setmanari crític proper als moviments socials catalans, LA DIRECTA, va fer una investigació d'aquesta plataforma electoral d'HARTOS i va descobrir a destacats dirigents del Moviment Social Republicà (MSR) entre la seva llista electoral. Per a qui no ho sàpiga el MSR és un partit polític espanyol fundat el 1999 d'ideologia feixista. Alguns dels seus militants són coneguts al Vallès per les seves accions violentes contra centres socials okupats, seus de partits polítics, atacs racistes a nous catalans d'origen llatinoamericà o africà, i fer apologia del nazisme a Catalunya. El seus membres són defensors d'idees racistes i es troben influits ideològicament pel Partit Nazi Alemany. A les passades eleccions europees van anar amb el conjunt de l'extrema dreta europea més feixista i excloent.

No entenem que feia el Sr Jorge Ferrer de PCCA, d'altra banda el càrrec polític més important dintre de Benestar Social, compartint llista electoral amb personatges d'aquestes característiques. No entenem tampoc com PCCA va donar suport en aquesta candidatura.

Malgrat que finalment (ja era hora!!!) als últims dies de desembre l'MSR va deixar la candidatura d'HARTOS.ORG, després de nombroses protestes de plataformes antifeixistes del país, durant mesos i mesos el Sr Ferrer i PCCA van compartir candidatura política i suposem que reunions, treball conjunt, etc, amb membres del MSR. Creiem que la ciutadania de Sta Perpètua es mereix una explicació i unes disculpes sínceres per haver demanat el vot per una plataforma electoral amb membres de l'extrema dreta espanyola. Els errors en política es paguen Sr Ferrer, i en qualsevol poble normalitzat políticament, això seria motiu de dimissió fulminant del seu càrrec.