Xerrada sobre la ILP d'educació

El proper divendres 27 de febrer la CUP Manlleu, el SEPC de Manlleu i USTEC-STEs (IAC) organitzarem una xerrada per donar a conèixer la ILP sobre l’educació. Aquesta Iniciativa Legislativa Popular a favor d’una educació pública, laica, popular, democràtica, inclusiva, coeducadora i en català pretén aconseguir les 50.000 signatures mínimes per tal que pugui ser presentada i votada al Parlament de Catalunya.

La xerrada, que tindrà lloc al teatre de l’escola Puig Agut de Manlleu a les 7:30 de la tarda, serà presentada per Xevi Vilar, membre de la CUP de Manlleu, i hi intervindran tres ponents que ens permetran comprendre la necessitat d’una llei com la que es planteja des del àmbits que cadascuna d’elles representen. Aquestes tres persones seran la Rosa Cañadell, impulsora de la ILP i ex-portaveu d’USTEC-STES (IAC); Joan Coma, doctorand en ciència política a l’UAB i membre de Capgirem Vic i Anna Sanglas, membre del SEPC de Manlleu.

Des de la CUP de Manlleu, SEPC de Manlleu i USTEC-STEs (IAC) animem als veïns i veïnes de Manlleu a assistir a la xerrada així com a donar suport a la ILP de l’educació per tal que pugui ser aprovada en breu.